top of page

מאחורי הקלעים עם צליל, חתולת צ׳שייר בוונדרלנד מקומי

בא לי שנעשה סשן פורימי מגניב! כן? כן יאללה. אני באה. רגע, למה תתחפשי? למה שתבחרי. משהו מאליסה בארץ הפלאות. סמיילי ארוך נמתח, מתחילה להרגיש כמו החתול המחייך. צליל בחרה באחד הסרטים האהובים עליי עם הדמויות הכי צבעוניות ומעניינות שיש! טוב, אז חתול

פותחת את ארון התחפושות והאקססוריז בסטודיו ומתחילה להעמיס בדים, כובעים, מיני קישקושים, מצלמה, השראה וחיוך :)

לוקחת רכבת לרחובות להעצמת החוויה נכנסת לדירה

צליל בשלבי איפור ראשונים

זמן מצויין לסקור את הבית, לפשפש בבגדים, בחומרים וברהיטים של צליל שאת חלקם הכינה מראש וחלקם גררתי, הזזתי, הרמתי, ובעיקר בלגנתי. תודה על החופש להזיז ולשחק.

ועכשיו החלק היצירתי. ומה מאחוריו? ילדה ילדה שנתנו לה לשחק ולבנות בית/אוהל והיא מעזה לסדר אותו בדיוק כמו שהיא מדמיינת כשהכל מותר והכל אפשרי :) אז לקחתי שולחן ( גררתי והעתקתי ממקומו הטבעי, המסודר, המאורגן ) שהיה במרכזו מוט שלא היה ניתן להסיר (כן,ניסיתי…. לא אמרו לי לא), שיחקתי עם בדים שהבאתי (הפעם אני), גולגולת שמצאתי (יש בתים כאלה.. בדיוק כמו שאני אוהבת), בובת חתול שנעשתה בידי אחד מבני הבית, טיפוס מוכשר כזה, בקבוק אלכוהולי אמיתי, מיני אקססוריז קטנטנים וזהו. וואלה. יש סט מוכן. עכשיו נותר למקם את התאורה ולפתות את החתולה המחייכת להכנס למאורה ולהשאר שם! עד וכמה שנצטרך ;) התוצאות לפניכם 3>

מחשבה שהתגבשה תוך כדי הכנת הסט והצילומים... לפני שנתיים הפכתי לאמא, לבן הכי מתוק שיש. משחקים וצעצועים התחילו למלא את הבית המאד מסודר שלנו. כל משחק שקנינו או שקיבלנו מלאו אותנו בשמחה פנימית גדולה ולאט לאט מצאנו את עצמנו משחקים יותר ויותר, מתמלאים גאווה על ההצלחה היצירתית שהפגנו, לפעמים מרגישים שאנחנו נהנים יותר ממנו, הקטן שלנו :) מסקנה פשוטה מאד ברורה שקבלתי, התגעגענו למשחק. תובנה חדשה שאמצתי. להתחיל לשחק. זה כיף :) הצילומים האלו היו הגשמה ראשונה של התובנה החדשה שלי. כן ירבו :)

Featured Posts
Archive
Follow Us
  • Facebook Basic Square
bottom of page